Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Als u een product wilt bestellen klik dan op "In winkelwagen". U komt dan uit in de winkelwagen. Klik op de knop "Ga door naar afrekenen" en doorloop de aangegeven stappen. Door te klikken op "Afrekenen" wordt uw bestelling definitief en wordt deze door ons verwerkt.

Hoe kan ik meer van een product bestellen?
Op de productpagina kunt u het aantal kiezen. Door daarna te klikken op "In winkelwagen" wordt dit aantal geplaatst. Wanneer het gewenste aantal niet meer beschikbaar is krijgt u automatisch een melding.

Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?
Ja, dat kan! Tijdens het bestelproces kunt u bij stap 1 een factuur- en verzendadres opgeven. Dit kunnen twee verschillende adressen zijn. Mocht het een cadeau zijn, vermeld dit dan in de opmerkingen, dan houden we daar rekening mee.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Op iedere productpagina staat onder de naam van het product de beschikbaarheid. U kunt daar de volgende meldingen tegenkomen:
- Op voorraad: het product is uit voorraad leverbaar.
- Tijdelijk niet leverbaar: het product is helaas niet leverbaar (u kunt het niet meer in uw mandje plaatsen).

Kan ik bij jullie bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan! Vanuit België kunt u direct een bestelling plaatsen. Houd rekening met een levertijd van ongeveer 3 werkdagen is (Afhankelijk van de postbedrijven). Bestellen vanuit andere landen? Neem eerst contact met ons op.

Is er een minimum bestelbedrag?
Nee, er is geen minimum bestelbedrag.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Ja, dat kan! Klik hier voor onze gegevens.

Krijg ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Nadat u op "Afrekenen" heeft gedrukt ontvangt u direct een orderbevestiging. De factuur ontvangt u digitaal bij het verzendbericht.

Afhalen

Waar is jullie Renka Hobby gevestigd?
Wij zijn gevestigd in De Westereen, een dorp in het Noord-Oosten van Friesland. Klik hier voor onze adresgegevens.

Wat zijn jullie openingstijden?
Onze klantenservice is geopend op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 9:00 tot 17:00 uur. Als u de bestelling komt ophalen is het handig om vooraf een afspraak te maken (even bellen of mailen), omdat we niet altijd aanwezig zijn.

Is het mogelijk om pas te betalen wanneer ik het pakket afhaal?
Ja, dat is geen probleem. Kies bij de verzendopties "Afhalen". We leggen uw bestelling klaar en wanneer u deze komt ophalen kunt u contant betalen. U kunt bij ons niet pinnen. Er is een pinautomaat op ca. 900 meter afstand om contant geld te pinnen.

Kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?
Dat is geen probleem. Bestel de producten die u wilt bekijken als u komt, zodat alles klaar staat.

Betalen

Voor informatie over het betalen klik hier.

Bezorgen

Voor informatie over het bezorgen klik hier.

Retourneren

Voor informatie over het retourneren klik hier.